Alla inlägg den 24 september 2008

Av Tina - 24 september 2008 19:59

Idag har jag och storasyrran varit på makup-makeover och fotograferat oss. Det var kul! Inte för att det var så mkt makeover, det handlade mest om att man blev sminkad och sedan fotad. Jag gillade fotografen och han hjälpte till mkt med poser och så, men jag saknade en spegel vid själva fotograferingen, plus att det gick rätt fort... Men iaf - vi fick kika på korten och jag och Teres valde ut två var. Jag är jättenöjd med det med spegeln, och rätt nöjd med det andra.


Sedan gick vi och åt lunch; var sin egenkomponerad sallad. Det var jättegott! Stället heter Slimfood och ligger i Nordstan, kan rekommendera det.


Lyckeli mår fortsatt mycket bättre! Jag och Marcus kan inte märka att hon har kolik alls, och hon är en så glad och nöjd bebis nu. Idag var vi ute och gick när jag kommit hem från stan och då hon vaknade i vagnen under promenaden låg hon och tittade, pratade lite och mådde bra. Så skönt! Jag hoppas alla som har kolikbarn får möjlighet att komma till Marianne Reinthal i Stenungsund. Hon är SÅ duktig och det är värt varenda krona!



Ovido - Quiz & Flashcards