Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Tina - 13 augusti 2009 12:07

Via Internet har jag fått många, nya, fina vänner. De kommer från alla hörn av Sverige, och en del bor till och med utomlands. Det är ett avslappnat och enkelt sätt att umgås- att skriva till varandra på forum och facebook - och jag gillar att jag när som helst kan plita ner några ord och nästan alltid få respons bara inom några minuter. Detta trots att jag sitter hemma i pyjamasen, med sketna glasögon, ätandes frukost.


Hur trevligt det än är att umgås via Internet är det ändå kul att få träffa sina nya vänner live också. Nu var det ett gäng Göteborgstjejer, samt en från Halmstad, som träffades hemma hos Sandra på Hisingen. Vi körde knytkalas och fick ihop allt från pajer till libanesiska vinbladsdolmar. :-D Lite glass, sandlådelek, snack och poolplask på det, så var dagen en given succé.


Längst bak sitter Annika med en näst intill naken, melonätandes Elly. Intill Annika sitter Wille, som är son till Lotta, som sitter närmast. I mitten har vi Adam och León.


Med ryggen mot sitter Julie, mamma till León. Längst in sitter Camilla, i mitten Catarina och hennes Samuel, och längst ut Carol, mamma till Adam.


Lyckeli hittade sandlådans största sten.


Jag och Lyckeli.


Längst bort sitter Sandra, följt av Catarina, jag och Carol. Bakom oss är Lotta och Julie.


Fina Annika med sin Elly.


Lyckeli flirtar lite med Adam, som fyller ett i september.


Camillas dotter Emmie och Sandras dotter Tilde lyckades jag inte få med på någon bra bild, men de var också med under dagen.


Ovido - Quiz & Flashcards