Alla inlägg den 29 september 2009

Av Tina - 29 september 2009 22:38

Igår bar det iväg till Lerum för att spana in huset Julia har flyttat till med sin mamma och pappa. Det var jättefint, men något som var ännu finare var synen av alla tultande barn som rotade runt bland leksaker, böcker och annat skoj som fanns att hitta. Vi fick jättegod mat och fika och trots att Lyckeli hade en lite ledsen dag (tror hon är mitt i en utvecklingsfas nu då hon gråter för mycket, väldigt lätt) tror jag minsann hon hade en lika trevlig eftermiddag som jag. :-) Det är alltid skoj att träffa tjejerna och deras barn, och jag tackar Maja så mkt för att vi fick komma.


  

Fröken Julia som glatt delade mig sig av alla sina leksaker. Söta unge!


  

Edwin och Lyckeli har hittat en boll som båda tyckte verkade intressant...


  

... men med ett tvåhandsgrepp lyckades Lyckan grabba åt sig skatten.


  

Anna med Lova, jag med Lyckeli, framför oss sitter Edwin, Annika med Elly, framför dem sitter Julia och längst till höger Anna-Karin och hennes Elias. Julias mamma Maja och Edwins mamma Jenny hanterar kamerorna. :-)

Av Tina - 29 september 2009 22:33

Marcus har efter mycket vel och beslutsångest bestämt sig för vilka glasögon han ska köpa. Det har varit på gång i säkert två år nu, men äntligen hittade han ett par som både han, jag och Lyckeli tyckte om. :-)


  


Ovido - Quiz & Flashcards