Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Herregud va vi ränner fram och tillbaka!

Av Tina - 7 augusti 2009 10:56

Ja, till landet alltså! Men det är ju så SKÖNT att komma dit upp och bara må bra i några dagar. Sedan är det dessutom lika skönt att komma hem igen. ;-) Men innan vi åker dit i eftermiddag ska vi får besök av Tristan, Veronica och Tobbe. Sedan snabb handling av mat, hämta upp Lyckelis farmor efter jobbet och så raka vägen upp till de dalsländska skogarna. Jag har hört rykten om att det är myyycket folk där, både kusiner och kusinbarn till Marcus, plus en bunt farbröder. Men någon liten fläck ska nog jag och Lyckeli hitta att sova på. Marcus är i Stolkholm med jobbet den här helgen, borta hela fyra dygn, och nu börjar jag sakna att ha honom här hemma. Men på söndag blir familjen komplett igen. Hoppas ni får en fin helg med mycket sol och mys!

 
 
Lotta

Lotta

7 augusti 2009 12:31

Jag förstår att ni ränner fram och tillbaka till landet - man får helt enkelt passa på! :-D Då ska du se att tiden går jättefort tills Marcus kommer hem igen! :-) Kram

http://nogg.se/charliesfamilj

 
Ingen bild

Cecilia

7 augusti 2009 15:32

Ha det så jätte mysigt:):)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 mars 2015 15:03

Jag går och funderar. Funderar på om jag ska börja blogga igen. Inte för att jag har så enormt mycket tid över, men för att jag tycker det var ett så fint dokument att ha kvar till mina barn i efterhand. Jag har, efter att inte ha besökt min egen blo...

Av Tina - 11 augusti 2013 16:13

Dagarna på Orust då vi delade hus med två andra familjer - nära vänner till oss med barn födda samma år som våra- rusade förbi. Lek, skratt, grodhoppartävling, kantarellplock och sällskapsspel avlöste varandra och i skrivande stund sitter jag här med...

Av Tina - 8 augusti 2013 20:59

Ja, de går, dagarna. Utan att jag hinner blogga! Fy, det får jag ändra på. :-) Vi har varit på landet, på Astrid Lindgrens värld, på landet igen, hemma... När skrev jag sist? Har jag skrivit om Lyckelis kalas? Ja, som sagt, det för länge sedan jag sa...

Av Tina - 25 juli 2013 22:23

Idag var vi vid Näs och badade tillsammans med Lina och David. Det blåste en del och barnen hade skoj i vågorna. Benjamin satt i och för sig i gummibåten hela tiden. Krampaktigt hållande årorna och skallrande tänder, men totalt störtvägrande att gå u...

Av Tina - 25 juli 2013 16:31

Sedan husen hemmavid började bli ommålade för några veckor sedan är Lyckeli väldigt inne på att bli målare och snickare. Målarna får nämligen gå på taket... Innan denna upptäckt levde Lyckeli i tron om att det bara var Pippi och katter som fick göra ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards