Alla inlägg den 22 april 2010

Av Tina - 22 april 2010 17:02

... och diverse barn, lika fina de. Elinor, Anna-Lena och Victoria kom farandes från Uddevallatrakterna för att fika hos Veronica idag. Och då kommer jag med, därmed basta! Nu är det kört, Veronica, du kommer NÄVER att kunna ha roliga fikor med vänner utan att jag kommer att hänga på dörren.    Så är det när man bor på samma gård.   


God fika, charmiga ungar och massa roligt skitsnack fick jag, innan jag drog mig hemåt för att åka till barnmorskan.


  

Tristan klappar Amanda.


  

Värdinnan och mini-värden. Fina som få!


  

Oj! Alla fyra barn vända åt samma håll samtidigt! Vilka är oddsen, liksom?    I soffan sitter Johannes, sedan är det Amanda, Tristan och Lyckeli som mölar macka och gurka.

Av Tina - 22 april 2010 16:37

Japp, då var det dags för en uppdatering om läget med mammakroppen och bebis i magen igen. Redan! Here we go:


Hb: 127

Hjärtljud: 140 i snitt

Blodtryck: 120/70

Sf-mått: 35


Japp, det var väl det, antar jag. Jag har mer och mer vatten i kroppen för var dag nu, så vikten skenar iväg. Jag har slutat titta på vågen, för nu kan jag liksom inte påverka det längre, och då vägrar jag må dåligt över siffrorna. Det ordnar sig sedan! Mina anklar har flutit ihop med vaderna vad gäller tjockleken, och det är skönt att lägga upp fötterna i högläge några ggr om dagen.


Nä, nu ska jag slänga fram några tallrikar, för snart kommer Marcus och hans pappa hit med sushi. MUMS! Lyckeli är ute och leker med sin farmor i solen och jag har svårt att tänka mig att hon skulle göra ngt annat hellre just nu. Farmor is da shit!

Ovido - Quiz & Flashcards