Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Tina - 25 augusti 2011 17:29

Oj, va tiden har rusat iväg sedan jag började jobba för snart två veckor sedan! För att sammanfatta den sista veckan kan jag säga att inskolningen nu är över, et har gått jättebra och Lyckeli äter tydligen bra hos dagmamman. Smakat ugnspannkaka för första gången och allt.


Jag tycker det är roligt att vara tillbaka på jobbet men jag har lite svårt att få diabetesen att tycka det är roligt med. Ökad stress ger mer adreanalin och mitt socker hoppar upp och ner som en jojo. Skitjobbigt! 


Benjamin får sin tid med bara sin mamma eller bara sin pappa och vill gärna att man hittar på något då. Marcus har tagit med honom till Slottskogen och det älskade han. Simhallen kommer vi också att besöka med bara honom, iaf då jag är hemma och Marcus jobbar. För dit åker jag inte med två små barn själv, är för rädd att någon ska hamna under ytan utan att jag ser.


Och ikväll är det bokklubbsmöte! Jag har slängt in brödet i ugnen, värmer soppan och inväntar dem med förväntan.  


Tjing! 

Ovido - Quiz & Flashcards