Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Tina - 7 juni 2009 22:57

Haha! Kolla min fina unge! Hon diggar till musik, med hela kroppen. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=2cJZDlJoPfs

Av Tina - 7 juni 2009 22:43

Just det! Jag har ju hunnit ha tjejfika idag med! Det var iofs bara tre av de nio tjejerna som tillsammans med mig utgör Dinglegänget, men det var jättetrevligt ändå, som alltid. Marcus tog med sig Lyckeli till farmor och farfar, dit jag åkte då fikan var över, så att jag fick chans att prata strunt hur länge jag ville på egen hand. :-) Tristan var med, förstås, och han växer så det knakar, den goingen.


Veronica och hennes Tristan, plus Kattis arm. ;-)


Tristan i min famn.




Av Tina - 7 juni 2009 22:34

Farmor och farfar är världens bästa lekkamrater. De har sådan energi, ett sådant tålamod och en sån värme i blicken då de ser på Lyckeliten. Idag var vi där en lång stund, åt middag och fikade, pratade om lite allt möjligt och kollade på finalen i tennis, där det inte gick hela vägen för Söderling. Men, men... Jag kan ju ärligt talat inte säga att JAG var så intresserad, men då Marcus sprang och fram och tillbaka mellan matbord och teve så kunde jag ju inte undgå att höra hur det låg till hela tiden. ;-)


Farmor, Lyckeli och farfar leker med tågbanan och en miljon andra leksaker, vilka alltid kastas ut då Lyckeli kommer, för att roa det lilla livet. Och visst funkar det! De bästa sakerna är dock de mjuka som låter. :-)


Jag och min fina Marcus.



Av Tina - 7 juni 2009 22:30

Idag fick Lyckeli gå med sin mamma och sin pappa och rösta för första gången i sitt liv. Vallokalen är nära, nära så vi tog oss dit direkt efter frukost, för att få det gjort. Lyckeli fick sitta med bakom skynket, på bordet, och såg högtidligt (jomen visst) på då mamma slickade igen sitt kuvert med röstsedeln i. Hon flirtade lite med damen som tog emot kuvertet och somnade sedan gott i vagnen under senvägen som vi tog hem, för att njuta lite av det vackra vädret vi hade innan lunch.


Med pappa utanför vallokalen (skolans matsal).


På väg hem. Lyckeli kikar upp lite bakom filtarna men sekunden efter att kortet är taget så somnade hon gott.

Ovido - Quiz & Flashcards