Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Tina - 1 oktober 2010 14:00

Japp! Nu har det skett! Nu är håret borta och OJ va skönt det är. Först kommer här några före-bilder. Så här brukar jag se ut:


    

Helt okej ändå. Det är roligt att locka och sätta upp långt hår, man kan ju fixa en del med det. Men det är just det; att man måste fixa en del med det... varje gång jag har duschat "måste" jag först blåsa i mousse i det, sedan använda min volym-master i hela håret, närmast hårbotten. Det tar sin lilla tid och jag drar mig nästan för att duscha bara för att det är ett sånt jobb med håret.


Ja, så jag åkte till Götafrizzorna; ett ställe nära Korsvägen i Göteborg. Jag har alltid gått därifrån helnöjd, det är balla tjejer som jobbar där och jag får alltid så bra behandling. Efter två timmar i frisörstolen ser jag nu ut så här:


    

Känns som en bra frisyr som jag kan variera mycket. Jag känner mig fin!

Ovido - Quiz & Flashcards