Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Tina - 20 februari 2011 15:40

Jag är hemma med barnen på heltid fram till augusti börjar. Det är då ganska naturligt att jag umgås allra mest med dem, även om Marcus kommer strax därefter på en andraplats. Just nu är dessutom Benjamin inne i en fas där han vill vara nära, nära, helst i famnen, hela tiden. Lyckeli vill då också vara nära, och när man inte orkar gå runt med en på varje arm (eller KAN för den delen, då man inte har några händer över till något annat då) kan det se ut så här:


Det här var några veckor sedan, och det var en dag med ovanligt mycket kink och "vill upp".


Ännu ett kort på de (små) personer jag umgås mest med:


Fina, fina, fina!


(Men frågar du mig idag är iaf den minsta ganska billig. En hel veckas sjukdom har tagit musten ur oss alla tror jag, förutom Lyckeli som faktiskt är piggare idag än på länge, för det är inte många toner från mig eller Benji som går i dur. Turligt nog kom farmorn som en räddande ängel imorse och hon är här än.)

Ovido - Quiz & Flashcards