Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Tina - 19 juli 2011 21:17

I torsdags firade jag och Marcus fyraårig bröllopsdag. Blomsterbröllop, var det någon som sade, och det låter ju jättevackert!


Min Marcus!  

Av Tina - 19 juli 2011 20:44

Fina Joel fyllde ett år 14 juli - på min och Marcus fyraåriga bröllopsdag.   Vi fick äran att komma på ett kalas i efterskott och for med glädje ut till Fotö den vackra dagen som igår var för att äta tårta och leka.


    Här ser ni hur jäkla snygg färg Annika valt till deras nya kök (det är inte riktigt klart än)! Mörk lila, vilket är sååå läckert!

  Annika bjöd på inte mindre än två olika tårtor. En med jordgubb och choklad och en med päron och choklad. MUMMA, tyckte! (Marcus åt fem bitar!)   Självaste Joelbiten!


  Att åka färja var ju makalöst roligt, tyckte både barnen och vi vuxna.  

        Så vacker utsikt!


Tack för fint kalas, Annika och Mikael! Och hipp hipp hurra för Joel i efterskott, för vi glömde ju sjunga för honom!

Av Tina - 19 juli 2011 20:35

Oh, Lord, nu är det en evighet sedan jag gav mig själv tid och möjlighet att blogga. Det har inte vimlat av stunder då jag har suttit mer än fem minuter vid datorn i stöten och då räcker inte tiden ens till att ladda över några kort. Men nu så!


Anledningen till att det inte har blivit mycket är dels för att barnen varit lite sjuka, dels för att vi har varit mycket på landet. Både med och utan barn. Under förra veckan var barnen med några dagar men så åkte de hem med sin farmor och farfar och kvar var jag och Marcus för att deltaga på Linas och Davids gemensamma 30+30årsfest som skulle hållas just där. Och vilken fest det blev! Ojojoj, man fick hålla i hatten för att hänga med i svängarna med god mat, dans, lekar och bus. Här kommer några kort:


   




Min svåger, Marcus bror, David och hans fina Lina, som var värdparet och vilkas födelsedagar var anledningen till galajet.

Jag och Marcus var festfina!



Barnen hade det som vanligt bättre än bra hos sina farföräldrar, kan jag lova. Det är guld att ha dem till hands!


David och Lina - TACK för en sån fin och rolig fest!

 

Ovido - Quiz & Flashcards