Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Så många barn!

Av Tina - 20 april 2009 22:04

Idag hade vi finfrämmat här. Annika med Elly, Jenny med Edwin och Sandra med Tilde kom för att umgås, äta och prata, prata, prata. Det var smörgås och paj, kakor, bullar, snack om både allvarligt och lättsamt. Det var som alltid jättekul att träffa tjejerna och alla söta barn (kan man säga bebisar än?) och jag tackar för en jättetrevlig dag! Lyckeli tackar speciellt Annika, som hon fick dra i håret så mycket hon ville, vilket framkallade skratt efter skratt hos lilla Lyckan. Här följer några väl valda kort av mååånga som togs under dagen:

 
 
Jennypenny

Jennypenny

21 april 2009 12:50

Hejsan!!
Tack så mycket för en jätte trevlig eftermiddag igår!
Vi hade jätte roligt och Edwin somna som en stock senare på kvällen.
Hoppas vi ses snart igen!
P.s.vi läser din blogg varje dag!

http://www.honeypumpkin.blogg.se

 
Maja

Maja

21 april 2009 15:53

Åh jag visste inte att det var fika hos dig, då hade jag kommit med bussen! :-) Sista jag läste var att det i slottsskogen...
Måste vara bar senil, eller blind...Får ta det nästa gång. Just nu känns det som vi bara lever i en tillvaor mellan sälj och köp. Vill bara att lgh ska säljas så vi kan flytta och springa nakna på altanen :-)
Julia alltså, inte jag och jonas, det hade nog orsakat en väldig massa uppståndelse...
Kraaaaam från oss

http://rundvandring.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 mars 2015 15:03

Jag går och funderar. Funderar på om jag ska börja blogga igen. Inte för att jag har så enormt mycket tid över, men för att jag tycker det var ett så fint dokument att ha kvar till mina barn i efterhand. Jag har, efter att inte ha besökt min egen blo...

Av Tina - 11 augusti 2013 16:13

Dagarna på Orust då vi delade hus med två andra familjer - nära vänner till oss med barn födda samma år som våra- rusade förbi. Lek, skratt, grodhoppartävling, kantarellplock och sällskapsspel avlöste varandra och i skrivande stund sitter jag här med...

Av Tina - 8 augusti 2013 20:59

Ja, de går, dagarna. Utan att jag hinner blogga! Fy, det får jag ändra på. :-) Vi har varit på landet, på Astrid Lindgrens värld, på landet igen, hemma... När skrev jag sist? Har jag skrivit om Lyckelis kalas? Ja, som sagt, det för länge sedan jag sa...

Av Tina - 25 juli 2013 22:23

Idag var vi vid Näs och badade tillsammans med Lina och David. Det blåste en del och barnen hade skoj i vågorna. Benjamin satt i och för sig i gummibåten hela tiden. Krampaktigt hållande årorna och skallrande tänder, men totalt störtvägrande att gå u...

Av Tina - 25 juli 2013 16:31

Sedan husen hemmavid började bli ommålade för några veckor sedan är Lyckeli väldigt inne på att bli målare och snickare. Målarna får nämligen gå på taket... Innan denna upptäckt levde Lyckeli i tron om att det bara var Pippi och katter som fick göra ...

Ovido - Quiz & Flashcards