Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Tina - 22 juli 2009 22:29

Det var prick ett år sedan jag låg med min nykläckta bebis på armen på bb. Ett år fullt av fina minnen har gått sedan jag blev så störtförälskad i den lilla krabat som jag haft i magen nästan nio månader. Att man kan älska en person så mycket är nästan obegripligt. Många säger att det går så fort, så fort, men jag får ärligt säga att det här året har känts som precis vad det har varit - ett år.


GRATTIS, ÄLSKADE LYCKELI! JAG OCH DIN PAPPA ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET, SÅ MYCKET! Den här dagen var din och den har varit väldigt lyckad. Du har skrattat och busat med alla kusiner, matat Elias med omslagspapper och morbror Tobbe med grädde. Många skratt och mycket kärlek har det varit, och det är precis vad du är värd!


Ett år idag!


En egen tårta ska alla födelsedagsbarn ha. Denna bestod av plättar, sojagrädde, jordgubbar och banan. Fyller man ett år får man äta HELT själv och det var en rolig upplevelse.


Mumsigt!


Fina familjen.


När alla har åkt hem (förutom fantastiska farmor och farfar som stannade tills allt var städat och iordningställt igen) har man tid att kolla in alla nya leksaker, digga till dammsugaren och mata nya dockan som mormor kom med.


TACK, ALLA som kom idag. Ni gjorde Lyckelis första födelsedag till en jättebra dag! Tack för alla fina presenter som ni dessutom hade med er; det var jättefina saker ALLIHOP!

Ovido - Quiz & Flashcards