Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

Sisjön och min fina tröja

Av Tina - 2 juli 2009 18:36

Värmen fortsätter and I LOVE IT! :-D Så himla skönt med riktigt sommarväder! Enda gången jag faktiskt tycker det blir för varmt är då jag åker buss, men va sjutton, det beror ju mer på de icke fungerande fläktarna på bussen är vädret.


Igår var vi med Marcus föräldrar och Lyckelis kusin Amanda vid Sisjön. Det gäller att var där tidigt, helts innan tio, dels för att värmen lämpar sig mer för bebisar på stranden då och dels för att man kan välja bästa platsen då få har letat sig dit så tidigt. Skönt! Det var en fin dag; vi stannade där fram till lunch och sedan blev det en skön eftermiddag med god middag hos Marcus föräldrar.


Jo! Jag vill ju visa min fina tröja med, som jag köpte i tisdag. Älskar den! Och nej - det är inte jag eller Marcus som har kladdat ner spegeln så det knappt går att spegla sig. Det är en viss liten fröken som bor här hemma hos oss. :-)


Marcus, Amanda och Lyckeli leker vid strandkanten.


Jag och Amanda. Jag ser gravid ut men de är snörningen på mina bikinibrallor som får det att puta. :-)


De två finaste personerna jag vet i hela världen!


Min fina tröja! Jag har de nya baggy-jeansen på mig med, men de syns inte så bra.

 
 
Maria

Maria

2 juli 2009 20:21

GUD vad avis jag blir när jag ser era strandkort! Vill också ligga på stranden dagar som dessa, men lillans skena göra det omöjligt, hon dör nästan av värmeslag inomhus... Hoppas på lite svalare väder, så man kan ta sig ut lite. Kramen!

http://www.livetochjag.bloggagratis.se

 
catta

catta

3 juli 2009 09:12

vad smal du har blivit tjejen!. verkligen. vilken skillnad:)

goo ogirl!.
pöös o trevlig helg!

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

 
Lotta

Lotta

3 juli 2009 12:14

Vilka härliga kort på din familj och tjuuusiga kläder du inhandlat! :O)

http://nogg.se/charliesfamilj

 
Anna

Anna

3 juli 2009 19:45

sv: hehe vacker och vacker vet jag väl inte. tycker den mest var stor och ivägen där på slutet hehe

http://rainbowarrior.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 mars 2015 15:03

Jag går och funderar. Funderar på om jag ska börja blogga igen. Inte för att jag har så enormt mycket tid över, men för att jag tycker det var ett så fint dokument att ha kvar till mina barn i efterhand. Jag har, efter att inte ha besökt min egen blo...

Av Tina - 11 augusti 2013 16:13

Dagarna på Orust då vi delade hus med två andra familjer - nära vänner till oss med barn födda samma år som våra- rusade förbi. Lek, skratt, grodhoppartävling, kantarellplock och sällskapsspel avlöste varandra och i skrivande stund sitter jag här med...

Av Tina - 8 augusti 2013 20:59

Ja, de går, dagarna. Utan att jag hinner blogga! Fy, det får jag ändra på. :-) Vi har varit på landet, på Astrid Lindgrens värld, på landet igen, hemma... När skrev jag sist? Har jag skrivit om Lyckelis kalas? Ja, som sagt, det för länge sedan jag sa...

Av Tina - 25 juli 2013 22:23

Idag var vi vid Näs och badade tillsammans med Lina och David. Det blåste en del och barnen hade skoj i vågorna. Benjamin satt i och för sig i gummibåten hela tiden. Krampaktigt hållande årorna och skallrande tänder, men totalt störtvägrande att gå u...

Av Tina - 25 juli 2013 16:31

Sedan husen hemmavid började bli ommålade för några veckor sedan är Lyckeli väldigt inne på att bli målare och snickare. Målarna får nämligen gå på taket... Innan denna upptäckt levde Lyckeli i tron om att det bara var Pippi och katter som fick göra ...

Ovido - Quiz & Flashcards