Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

Bröllopsdag!

Av Tina - 14 juli 2009 11:17

Idag firar jag och Marcus vår andra bröllopsdag! Stora grejer, eller hur? :-) Det var väder då ungefär som idag, molnigt med lite sol på förmiddagen och sedan öppnade sig himlen alldeles efter ceremonin. Men det sägs ju bringa tur, och visst sjutton har vi ett alldeles underbart, fint och turligt äktenskap! En liten Lycka har kommit sedan dess och hon definierar ju hur bra jag och Marcus är tillsammans.


Jag bjuder på några bilder från den stora dagen för två år sedan, och sedan ska jag göra mig lite fin. Vi ska in till stora staden och äta gott och bara vara tillsammans. Lyckeliten får busa hos farmor och farfar under tiden.


Lilla blomman ska på plats.


Hela bröllopssällskapet på vigselplatsen; Dalaborgs slottsruin.


Så glada!



 

Min snälla mamma sydde min klänning, och jag har aldrig känt mig så vacker i hela mitt liv.

 
 
Anna

Anna

14 juli 2009 12:07

grattis på bröllopsdagen! (eller vad man nu säger)

sv: ja förstår hur du menar. ska nog be honom sätta sig i köket nästa gång han är här. tycker inte om när någon tittar på mig när jag ammar, spelar ingen roll vem det än är. vi får se hur det blir nästa gång :)

http://rainbowarrior.blogg.se

 
Ingen bild

Kvack

14 juli 2009 21:26

Grattis på bröllopsdagen. Ni var jättefina.

 
Jenny

Jenny

14 juli 2009 23:23

Stort Grattis på bröllopsdagen!!
Hoppas att ni hade en trevlig dag!!
Kram Jenny och Edwin

http://www.honeypumpkin.blogg.se

 
Ingen bild

Cecilia

15 juli 2009 20:08

Guuuud så fina ni var/är:):) Stort grattis på er dag, hoppas ni har det mysigt!

 
Ingen bild

Mia

15 juli 2009 23:15

Det är som man säger, tiden går fort när man har rolig. Trots ni haft jobbigt på vägen hör man på dig att ni har ett underbart förhållande och är underbart.

Ett jättegrattis och massa kramar på bröllopsdagen!

 
Maja

Maja

17 juli 2009 00:03

Så vackra ni var! SÅ vackra ni ÄR!
Stora kramar och grattis i efterskott. Kramar Maja och resten

http://rundvandring.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 mars 2015 15:03

Jag går och funderar. Funderar på om jag ska börja blogga igen. Inte för att jag har så enormt mycket tid över, men för att jag tycker det var ett så fint dokument att ha kvar till mina barn i efterhand. Jag har, efter att inte ha besökt min egen blo...

Av Tina - 11 augusti 2013 16:13

Dagarna på Orust då vi delade hus med två andra familjer - nära vänner till oss med barn födda samma år som våra- rusade förbi. Lek, skratt, grodhoppartävling, kantarellplock och sällskapsspel avlöste varandra och i skrivande stund sitter jag här med...

Av Tina - 8 augusti 2013 20:59

Ja, de går, dagarna. Utan att jag hinner blogga! Fy, det får jag ändra på. :-) Vi har varit på landet, på Astrid Lindgrens värld, på landet igen, hemma... När skrev jag sist? Har jag skrivit om Lyckelis kalas? Ja, som sagt, det för länge sedan jag sa...

Av Tina - 25 juli 2013 22:23

Idag var vi vid Näs och badade tillsammans med Lina och David. Det blåste en del och barnen hade skoj i vågorna. Benjamin satt i och för sig i gummibåten hela tiden. Krampaktigt hållande årorna och skallrande tänder, men totalt störtvägrande att gå u...

Av Tina - 25 juli 2013 16:31

Sedan husen hemmavid började bli ommålade för några veckor sedan är Lyckeli väldigt inne på att bli målare och snickare. Målarna får nämligen gå på taket... Innan denna upptäckt levde Lyckeli i tron om att det bara var Pippi och katter som fick göra ...

Ovido - Quiz & Flashcards